تبریز- نماینده مردم تبریز در مجلس با بیان اینکه مبلغ ۵۳ هزار تومان ماهیانه برای هر معلول بسیار ناچیز است، گفت: بیکاری در بین فارغ‌التحصیلان دانشگاهی بسیار زیاد است و این فرقی نمی‌کند که معلول فارغ التحصیل دانشگاهی بوده یا فرد سالم است.

بیکاری در بین فارغ‌التحصیلان دانشگاهی بسیار زیاد است

شهاب‌الدین بی‌مقدار در حاشیه مراسم روز جهانی معلولان در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین با بیان اینکه مبلغ ۵۳ هزار تومان ماهیانه برای هر معلول بسیار ناچیز است، گفت: به عنوام نماینده مردم به معلولین قول پیگیری مسائل معلولین را می‌دهم و تمام مسائل معلولان را منطبق بر قدرت دولت برآورده خواهد شد.

وی ادامه داد: شعار انتخابی من کارآفرینی است از این رو اگر بخواهم کمکی برای اشتغال معلولین انجام دهم از طریق کارآفرینی میسر خواهم شد و از وقتی به مجلس راه یافته‌ام مقدمات طرح آماده شده است.

نماینده مردم تبریز، اذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با مرکز رشد دانشگاه، سازمان های کارآفرینی و نخبگان و کارآفرین‌ها جلسات متعددی صورت گرفته، گفت: نباید هیچ گاه بگوییم که هیچ کاری نمی‌توانیم بکنیم بلکه اجرایی شدن این طرح به همت مردم نیاز دارد.

وی با تإکید بر اینکه مشکل اصلی جامعه بیکاری است، افزود: بیکاری در بین فارغ‌التحصیلان دانشگاهی بسیار زیاد است و این فرقی نمی‌کند که معلول فارغ التحصیل دانشگاهی بوده یا فرد سالم است.

بی‌مقدار خاطرنشان کرد: هرکسی در این زمینه طرح، ایده و نظری دارد می‌تواند با ما درمیان بگذارد تا در صورت امکان از این طرح‌ها برای پیشرفت جامعه استفاده کرد.

وی به تشکیل کانون کارآفرینان اشاره کرد و گفت: برای اجرایی شدن آن جلسات متعددی صورت گرفته و از افراد علاقه‌مند نیز خواهمشندیم با ثبت نام در این کانون ما را در این طرح یاری دهند.

نماینده مردم تبریز، اذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه در زمان‌هایی مرکز تجارت جهانی بوده، اضافه کرد: امروزه می‌توان با استفاده از ظرفیت‌های موجود استان در زمینه نخبگان، طرح‌ها و فراهم سازی موقعیت به سطح مطلوب دست یابیم.

وی افزود: در زمینه تولید اندیشه، بازی‌های رایانه‌ای، تهیه کنندگی، فیلم نامه نویسی اگر استعدادی وجود دارد به ما معرفی کند، زیرا سرمایه گذاری در این زمینه وجود دارد که برای سرمایه گذاری و فروش در داخل و خارج کشور اعلام آمادگی کرده و این کار نیز برای افراد معلول نیز امکان پذیر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.